Aloha everyone. My name is Mahina and I was born with various handicaps which include being hearing impaired, speech impaired, inability to walk, heart, kidney and lung abnormalities, all stemming from an inverted #6 chromosome. Since the day I was born in 2005, I've started to overcome my disabilities day by day to the amazement of my physicians, family and friends. Although I have a long way to go, it's the little steps that make each big step. With help from my loving parents, we will start to document my daily lifestyle, good, along with the bad.
Welcome to THE BELOVED MOONLIGHT
アロハ。私はマヒナです。私はno.6の染色体異常で、耳が聞こえない、喋れない、食べれない、歩けない、心臓. 腎臓. 呼吸機能の障害をもって産まれてきました。2005年に生まれ自分のペースでゆっくりと成長していき家族.友達.先生も驚いています。これからパパとママが私の楽し事や辛い事の日常生活をこのブログに記載しますので宜しくお願いします。MAHINA KE ALOHA

2011年2月9日水曜日

MY UNCLES

日曜日、パパと一緒に働いているアンクルジェームスと義肢装具を作っているアンクルしんやが遊びにきました。マヒちゃんはブッブブーに乗って股をぐぐるのが大好きで、いつもパパとママの股をトンネル代わりにして遊んでいるが、アンクルジェームスは足が長く、今日は大きなトンネルだな〜っとビックリしてました。アンクルしんやは、いつも歩く練習をしたりして遊んでくれます。TIKIの置物とはちみつは、この前、ジェームスの出身地ニュージーランドに行った時のお土産です。アンクルジェームス.アンクルしんや、お土産そして、いつも遊んでくれて有り難うね。
My uncles came over to hang out and talk with daddy. Uncle James is really tall and can make bigger tunnels than mommy or daddy. I was having lots of fun in the big tunnel. Also uncle Shinya came over again and did some walking practice with me around the house and up and down the stairs. They recently went to New Zealand for a short trip and brought back these gifts for us. Manuka honey and a fertility tiki. Thanks for thinking of us while on your trip!





2 件のコメント:

  1. こんにちわ。
    私の主人、ブレアがデーブさんとウィンビーでお会いしてこのブログを知りました。
    マヒちゃん、かわいいですね☆とても楽しみにブログを拝見させて頂いております。

    返信削除
  2. はじめまして。コメント有り難うございます。頑張ってブログ更新するので、チェックしてみてください。ブレアさんもサーフィンすると聞きました。いつでも鴨川にサーフィンに来て、家に遊びにきて下さい。

    返信削除