Aloha everyone. My name is Mahina and I was born with various handicaps which include being hearing impaired, speech impaired, inability to walk, heart, kidney and lung abnormalities, all stemming from an inverted #6 chromosome. Since the day I was born in 2005, I've started to overcome my disabilities day by day to the amazement of my physicians, family and friends. Although I have a long way to go, it's the little steps that make each big step. With help from my loving parents, we will start to document my daily lifestyle, good, along with the bad.
Welcome to THE BELOVED MOONLIGHT
アロハ。私はマヒナです。私はno.6の染色体異常で、耳が聞こえない、喋れない、食べれない、歩けない、心臓. 腎臓. 呼吸機能の障害をもって産まれてきました。2005年に生まれ自分のペースでゆっくりと成長していき家族.友達.先生も驚いています。これからパパとママが私の楽し事や辛い事の日常生活をこのブログに記載しますので宜しくお願いします。MAHINA KE ALOHA

2011年10月18日火曜日

MY BABY SISTER

KALAHANI AOI KALANI. aka HANI CHAN! OCTOBER 18, 2011. 3:24 pm. 2882grams. (6.3lbs)



1 件のコメント:

  1. 初めましてなのですが、ご出産おめでとうございます!!
    (時々のぞかせて頂いていました)
    ママ頑張りましたね!!お疲れさまでした。
    パパに抱かれていると、新生児ちゃんはいっそうちいちゃく見えますね(笑)
    可愛い~~

    返信削除